Siğillerden Kurtulmak için Doğal Tedavi Yöntemi

Posted by admin  |  at  07:46 No comments

Siğillerden kurtulmak oldukça maliyetli ve sancılı olabilir. Çevremizden duyduğumuz doğal tedavi yöntemleri ise çoğu zaman malesef işe yaramaz çünkü her siğil aynı değildir ve her siğil için farklı doğal tedavi yöntemi uygulanması gerekir.


Siğillerle tanıştığımda 20 yaşındaydım. Sol elimin üstünde ortaya çıkan ve yarım bezelye büyüklüğündeki siğili ilk başta fazla önemsemiyordum ancak daha sonraları insanların siğilime dikkat kesilmeleri, benimle ten temasından kaçınmaları ve siğilimle ilgili sorular sormaları canımı sıkmaya başladı. Üstelik acıyor ve cisimlere takılıp kanıyordu. Bu yüzden zaman içinde büyüdü ve tırnaklarımın kernarı ve parmaklarım gibi farklı bölgelere de yayıldı.
Bir süre siğillerle yaşadıktan sonra tedavi almaya karar verdim ve İstanbuldaki en iyi hastanelerde en iyi doktorlara gittim. Yaklaşık iki sene boyunca bu tedavilerden cevap alamadım. Bazıları işe yarar gibi görünse de siğillerim tekrarladı, hatta vücudumda bu tedavilerden dolayı kalıcı izler oluştu ve hastanelerde imzaladığım kağıtlardan dolayı bu konuda hiçbir itiraz yapamadım.
Bana hatırı sayılır miktarda paraya ve 2 yıla yakın zamana mal olan tedavi sürecimde siğillerim sadece büyüse de siğillerle ve insan bağışıklık sistemi ile ilgili pek çok şey araştırdım ve öğrendim. İnternetten, yazılı kaynaklardan ve bu konuda yazılmış ingilizce üniversite tezlerinden okuduğum bilgilerle takip ettiğim tedavi sürecini sorguladım. İnsanın kendini çok iyi tanıdığını ve kendini çok daha iyi tedavi edebileceğini keşfettim.  Farklı doktorlarda, hastanelerde devam ettirdiğim tedavimi tam 2 sene sonra sonuç elde etmeden sonlandırdım ve kendi seçtiğim doğal tedavi yöntemini uygulamaya karar verdim ve siğillerimden 5 gün içerisinde sonsuza kadar kurtuldum.
Üstelik bu yöntemi genetik siğilleriyle aylardır mücadele eden bir arkadaşıma tavsiye ettim ve denemeye karar verdi. O da siğillerinden 3 gün gibi kısa zamanda kurtuldu ve siğilleri şu ana kadar tekrar ortaya çıkmadı.
Kullandığımız yöntem bütün siğil türleri için işe yarıyordu !
Bunun üzerine, siğiller konusundaki tüm bilgi birikimimizi, tecrübelerimizi ve kurtulmamızı sağlayan mucizevi yöntemi detaylı bir şekilde anlatarak kitap haline getirmeye karar verdik. Bu yöntemi destekleyici pek çok ek bilgiye de kitabımızda yer verdik ve sonuç olarak siğillere açık kapı bırakmadık.

Siğillerin Doğal Yöntemlerle Tedavisi(30.07.2011)

Siğillerini birkaç günde doğal yöntemlerde tedavi etmeyi başaran onlarca insana rastlamış ya da hikayelerini dinlemişsinizdir. Bu olay çoğu kimseye mucize gibi gelir ancak doğal tedavilerin çok hızlı sonuç verdiği bilinen bir gerçektir.


Siğillerimizle mücadele ederken öncelikle bir hekime başvurmamız en doğru olanıdır ancak malesef ki siğillere sebep olan HPV virüsü için kesin bir tedavi bulunmamaktadır. Diğer taraftan ise siğillerini birkaç günde doğal yöntemlerde tedavi etmeyi başaran onlarca insana rastlamış ya da hikayelerini onları tanıyanlardan dinlemişsinizdir. Bu olay çoğu kimseye mucize gibi gelir ancak doğal tedavi yöntemlerinin çok hızlı sonuç verdiği ve iz bırakmadan sağlıklı bir iyileşme sağladığı bilinen bir gerçektir. Pek çok kişi bu avantajlarından dolayı doğal tedavi yöntemlerine başvurur. Bu noktada yanılgıya düşülen nokta ise, her doğal tedavi yönteminin her siğili iyileştirebileceğidir. Siğilin bulunduğu bölge ve tipine göre farklı tedavi yöntemleri uygulanması gerekir. Doğal tedavi yöntemi seçerken mutlaka bilimsel verilere dayanılmalı ve öncelikle siğilin çeşidi tespit edilmelidir. Bu şekilde uygulanan doğal tedavinin başarılı olma ihtimali çok daha yüksektir.
Siğillerinizin yüzeysel tedavisinden sonra da tekrarlama riski devam etmektedir. Bu riski en aza indirmek için ise yine alabileceğimiz pek çok önlem bulunur. Bu önlemler yaşayış şeklimizden beslenmemize kadar hayatımızı düzene sokacak ve bağışıklık sistemimizi düzenleyecek önlemlerdir.
Siğillerin doğal tedavilerinin ve bağışıklık sistemini güçlendiren ipuçlarının yeraldığı Siğillere Son kitabı ve hediyesi olan Bağışıklık Sisteminizi Güçlendirin kitaplarında en etkili denenmiş doğal tedavi yöntemleri siğil türlerine göre ayrılmış ve anlaşılır bir dille açıklanmış. Yanlış doğal tedavilerle vakit kaybetmeden önce bu kitabı incelemenizi tavsiye ederim. Siğillere son kitabına burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. DETAYLAR İÇİN TIKLAYIN

About the Author

Write admin description here..

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

Related posts

0 yorum:


Sitemap

siteni ekle kameralı sohbet
back to top