Para Makinası para makinası ile para kazan

Posted by admin  |  at  05:56 No comments

Oturduğun yerden, bilgisayarının başından, para kazanmak ister misin?
Aradığın, para kazanma para kazanmak para kazanmanın yolları internetten kazanma internetten para kazanma internetten para kazanma yolları nasıl para kazanılır ise doğru yerdesin!
ParaMakinası, günümüzün en çok kazandıran internet mesleği olan Affiliate Marketing (satış ortaklığı) sistemini anlatan bir dijital eğitim setidir. Bu setteki eşi benzeri olmayan yöntemlerle internetten para kazanmayı öğrenebilirsin!
İnanmak en başta zor gelebilir ama bu bir gerçek! Şuna bir bakın:
BENİM HİKÂYEM........................................
Merhaba,
Ben ParaMakinası kitabının yazarı Murat Cihansın. Öncelikle bu kitabı sizlere sunmaktan gurur duyduğumu söylemeliyim. Kendimi genç bir internet girişimcisi olarak nitelendiriyorum.
İnternette para kazanmak ile ilgili birçok araştırma yaptım. Araştırmalarımda mail oku kazan, anket doldur kazan, üye topla kazan gibi birçok şeyle de karşılaştım. Fakat bunlar hem tatmin edici rakamlar vermiyorlardı hem de ciddi internet işleri sayılmazlardı. Çevrenizde bu işlerin tamamıyla boş olduğunu söyleyen insanları duymuşsunuzdur. Aynı zamanda internetten zengin olan insanları da duymuşsunuzdur. İşte bu araştırmalarım sırasında Affiliate Marketing sistemiyle tanıştım. Sıradan bir bilgisayar bilgisi ve internet bağlantısını kazançlı bir iş haline dönüştüren sistem...
Doğrusunu söylemek gerekirse en başta ben de birçok insan gibi bu işlerin aslının olmadığını düşündüm. Fakat anlatılan sistem için hiç de mantıksız denilemezdi. Her şey gayet açık ve netti. Bu sisteme kazan – kazandır ilkesi diyorlardı ve haksız değillerdi. Ben de bunu ilk kazancımı görünce anladım :D
Sistemin en güzel ve ilginç yanı, en sıradan internet kullanıcısının bile para kazanabilmesiydi. Ben de bunu düşünerek ParaMakinasını her insanın anlayabileceği bir dil ile kurguladım. Her bir bölümünü özenle hazırladığım bu set için sizlere memnuniyet garantisi veriyorum.
Saygılarımla,
Murat Cihansın Sizin için, ParaMakinası ile ilgili önbilgi alabileceğiniz bir dosya hazırladım. Aşağıdaki butona tıklayarak bu dosyayı indirebilirsiniz!
İşte sistemle ilgili aklınıza takılabilecek bazı sorular.. BU NASIL BİR SİSTEMDİR? ............................
Bu sistem günümüzün en çok kazandıran internet mesleği olan Affiliate Marketing yani Satış Ortaklığı sistemidir. Dünya üzerinde binlerce insan bu sistemi kullanarak hayatlarını kazanıyor! Üstelik evlerinin rahatlığında!!!
      İnternette boş vakit geçirmekten bıktın mı?
      Facebookta vakit harcamak yerine, Facebooktan para kazanmak ister miydin?
      Ailene maddi konuda katkı sağlamak mı istiyorsun?
      Hiç olmadı internet faturamı ödeyecek kadar kazanayım... diyenlerden misin?
Eğer bu sorulara cevabın EVET ise bu sistem tam da sana göre! Ben para kazanacağıma gönülden inandım ve daha sisteme girdiğim ilk günlerde para kazanmaya başladım. (İlk kazancım 19.25 TL idi :D) Sen de kazanabilirsin!
Bu sistemle ve dahası ParaMakinası Dijital Eğitim Seti ile karşılaştığına asla pişman olmayacaksın. Çünkü ParaMakinası, piyasada bulunan pek çok eğitim setinin içerdiği bilgiyi, tek başına ihtiva eden tek kaynak konumundadır. Başka bir değişle ParaMakinası, Affiliate Marketing ile ilgili en geniş yerli kaynaktır...
BU SİSTEM YASAL MI? ...............................
Sistem tamamen yasal bir sistemdir. Sen kazanırsın ve kazancın üzerinden devlete vergini verirsin. Yani bu sistemde kimseyi dolandırmazsın. Dilersen BURAYA tıkla ve bu sistemin yasal olduğunu hemen gör!  Bu link seni trt.net.tr ye götürecek. Gideceğin sayfada İnternet Komisyonculuğu başlığı altında Affiliate Marketing ile ilgili bir bölüm göreceksin! BU İŞTE RİSK VAR MI? ...............................
Bu sistemde risk yoktur. Çünkü herhangi bir ürünü üzerine geçirmezsin. Yapman gereken tek şey, kitabımda adım adım işlediğim konuları harfiyen uygulamaktır. Kazanç ardından zaten gelecektir.. PEKİ, BU İŞ NASIL OLUYOR? ..........................
Bu sistemde sen herhangi bir ürüne satış ortağı olursun ve müşteriyi çeşitli yollarla sözkonusu ürüne yönlendirirsin. Müşterinin ürünü satın alması durumunda, sen oldukça yüksek oranlardaki komisyonunu alırsın. Bu oranlar ortalama %40 – %70 arasındadır. PARA KAZANMAK İÇİN NELERE İHTİYACIM VAR? ........
Bu sistemde kazanmak için herhangi bir yazılım (php, html gibi) bilmene gerek yok. Kazanç konusunda ParaMakinası senin en büyük yardımcın ve rehberin olacak. ParaMakinası ile KAZANMAMAN İÇİN HİÇBİR NEDEN YOK!!! BU SİSTEMİ NEDEN PAYLAŞIYORSUN? ................
Bu sistemde ürün sahibi de satış ortağı da karşılıklı yarar sağlar. Buna kazan – kazandır ilkesi diyorlar. Yani bir nevi mutualist ilişki. Bunu sisteme girince anlayacaksın! BANA YARDIM EDECEK MİSİN? ........................
Soru ve sorunların için sana bizzat ben yardımcı olacağım. Yani satış sonrasında da beraberiz. Sorularını en kısa sürede yanıtlayacağımdan emin olabilirsin! YA MEMNUN KALMAZSAM? ..........................
ParaMakinası ürünüm için MEMNUNİYET GARANTİSİ veriyorum! Öğretilerimi yerli yerince gerçekleştirmiş bir kullanıcının kazanmaması için hiçbir neden yok! NEDEN PARAMAKİNASINI TERCİH ETMELİYİM ? ........
Bunun birçok nedeni var. Bunları şu şekilde sıralayabiliriz:
      ParaMakinası ile diğer sistemlere göre DAHA HIZLI KAZANÇ sağlayacaksın.
      ParaMakinasını satın alarak GERÇEK BİR SETE sahip olacaksın. Piyasadaki ekitaplar 15 ila 50 sayfa arasında değişirken, ParaMakinası tam tamına 100 sayfadır.
      RESİMLİ anlatımlarla herşeyi kolaylıkla öğreneceksiniz!
      TÜRKİYEDE KİMSELERİN BİLMEDİĞİ YÖNTEMLER öğreneceksin. (İngilizce kaynak kitaplardan elde ettiğim, yurtdışında halen kullanılan birçok yöntem...) Eşi benzeri olmayan bu donanımlarla diğerlerinin bir değil, iki adım önüne geçeceksin!!!
      ParaMakinası ile Affiliate Marketing sisteminden SERMAYESİZ para kazanma yöntemlerini öğreneceksin.
      Set ile birlikte hem 50 TL değerindeki Anket Kitabına hem de 89 TL değerindeki Facebook Para Kazanma Rehberine sahip olacaksın. (Anket Kitapları ülkemizde 50 TL ve Facebook Para Kazanma Rehberleri de 89 TLye satılıyor.)
      Setle birlikte EN ETKİLİ Reklam Metinlerini oluşturmayı öğreneceksin!

Bunlara ek olarak ParaMakinası müşterilerine, MEMNUNİYET GARANTİSİ ve SATIŞ SONRASI DESTEK verir.DETAYLAR İÇİN BURAYA TIKLA

About the Author

Write admin description here..

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

Related posts

0 yorum:


Sitemap

siteni ekle kameralı sohbet
back to top