Reklam Uzmanı İle Reklam Derdine Son

Posted by admin  |  at  09:53 No comments

Arama motorları affiliate marketing sektörünün temelidir.Eminim ki bir çoğumuz da bunu farkındadır.
Genel anlamda bir çok satış ortağının yaptığı hata tek bir arama motoruna umut bağlamaktır.
”Üstad” olarak nitelendirdiğim kişiler , bir çok arama motorunu bir arada kullanmakta ve bunu tavsiye etmektedir.
Affiliate camiasında reklam başarısının  2 sırrı vardır ;
1- Organic ( Doğal Aramala Sonuçları )
2- PPC ( Sponsor Reklamları )
En hızlı para kazanma yolu ppc reklamcılığıdır çünkü 1. sayfada %100 çıkarsınız.
Eğer bu işi biliyorsanız zaten sonuçlarını iyi biliyorsunuz :)
Peki biz bunları nereden öğrendik ?
Açıkcası google’ın sert reklam politikaları ve son zamanlar reklam maliyetlerinin arttırması beni bir arayış içine soktu.Sonuç olarak yurtdışında takip ettiğim satış ortaklarının nerelere reklam verdiklerini gözledim.
Büyüklü küçüklü bir çok arama motoru ile karşılaştım sonuç olarak hepsinden istediğim sonuç alamadım ancak hatamın nerede olduğunu anladım her arama motoru google gibi değil hepsinin farklı kullanıcıları var.
Örneğin ;
” A ” arama motoru daha çok 45 yaş üstü bayanlar çok kullanıyor
” B ” arama moturunu 18-24 yaş arası bilgisayar oyunları oynayan gençler daha çok kullanıyor.
Arama motorlarını daha detaylı incelediğimde hangi arama motoruna hangi ürüne yönelik reklam vermem gerektiğini öğrendim.
Google ile kıyaslama yaptığımda en az google kadar etkili hatta reklam maliyetlerininde çok düşük olduğunu fark ettim.
her gün arama motorlarını arama devam ediyorum , yeni keşfettiğim arama motorlarını da bu sete ekleyemeye devam edeceğim.
Google 1 Satış İçin Harcadığım 20 TL ,  Küçük Arama Motorlarında 5 TL.
Ayrıca fark ettiğim bir başka konuyu da hemen açıklamak istiyorum bazı ürünleri google üzerinden satamadım ama yeni bulduğum arama motorlarında satabiliyorum.
Bunun açıklamasını da şu şekilde yapayım ;
Küçük arama motorları işi biraz daha kişiselleştirir örneğin ” A ” arama motorunu kullananların istatistiklerine baktığımız zaman elimize kişi değerleri çıkıyor 18-24 yaş arası kullanılan bir arama motorunda hangi ürüne reklam vermeliyiz ? ev ile ilgili ürünler olmayacağı kesin değil mi ? şahsen oyun kategorisini tercih ederdim.
Sanırım yukarıda okuduğunuz satırlarla bu ürünü nasıl bir incelikle hazırladığımı farkına varmışsınızdır.
  • 5 Aydır Arama Motorları İle Araştırmalar Yapıyorum
  • 5 Aydır En İyi Sonuç Aldığım Arama Motorlarını Tekrar Tekrar Deniyorum
Bu arama motorlarından  memnun kalacağınızı %100 garanti ederim.

———————————–

Sende daha fazlasını kazanmayı hak ediyorsun ! Bugün sadece 1 arama motoruna bel bağlamak sence ne kadar doğru ?

Hadi düşünelim !

Örneğin sen a giyim firmasının sahibisin.Ürünlerini dünyaya pazarlamak istiyorsun.Satmak için her yerde bayiler açıyorsun.

Peki reklamlarını TEK bir yere mi verirdin ? Yoksa dönüş alabileceğin her yere mi ?

Yada şöyle sorayım bugün a giyim firması televizyonda tek bir kanala mı reklam veriyor ?

Sanırım soruların cevaplarını net bir şekilde biliyorsun …

O zaman şimdi ki düşüncen ne ? Ürün  sitesine git

About the Author

Write admin description here..

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

Related posts

0 yorum:

back to top