Site Kurmak İstiyorum Site Nasıl Kurulur

Posted by admin  |  at  13:07 No comments

Hiç bir Tasarım ve kodlama bilmeden 2 saat içinde harika görünümlü Web Master Pro
Seo dostu kaliteli ve profesyonel siteler kurmak mümkünmüdür?
Kurt a sormuşlar ensen neden kalındır diye kendi işimi kendim
görürümde ondan demiş.

Bir web sitesi kurmak istiyorsun değilmi? ozaman size soruyorum

Tasarımcılara binlerce lira ödemeden bu nedir diye haftalarca aylarca
sıfırdan adım adım dünyanın en kaliteli sistemini kullanarak  süper görünümlü harika profesyonel siteleri bir kaç saat içinde kurabileceksiniz.
'Sen site kuramazsın' ,Birkaç bin TL ver biz kuralım diyen insanlar (!)
Forumlarda sözüm ona site kurmayı anlatan yazıları okumak için uzun günler
Dediklerinden tek kelime anlamadığınız insanlar.
Html,css,php,asp... Daha ne anlama geldiğini bile bilmediğiniz terimler..
Nerden başlamalıyım? sorusuna asla bulamadığınız bir cevap..
Web tasarım kursuna gitmek..(zaman+para)
Uykusuz geceler,bıkkınlık...-
 Yukarıdakil yazılar tanıdık geliyormu?
Eminim geliyordur Aylardır süren çalışmaların sonunda  sizlere sıfırdan başlayarak nasıl
Webmaster Bilgisi sahibi olacağınız Muhteşem bir kaynak Web master proyla istediğiniz her alanda
site kurarak yayınlayabileceksiniz daha fazla bilgi için Ürün sayfasına git

About the Author

Write admin description here..

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

Related posts

0 yorum:


Sitemap

siteni ekle kameralı sohbet
back to top